Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
TANGRAM - Revista de Educação Matemática
  • Início
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Template
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Políticas
    • Policies Good Practices
    • Peer Review Policy
    • Open Science Policy
    • Open Access Polyce
    • Equity Policy
    • Similarity Policy
    • Retraction Polyci
    • Quarantine Policy
    • Privacy and Digital Preservation Policy
    • Financial Sustainability
  • Diretrizes
    • Diretrizes para autores
    • Diretrizes para avaliadores
    • Diretrizes para Editores
    • Taxionomia Credit Authors (CRediT)
    • Guidelines for the Use of Artificial Intelligence (A.I.)
  • Edições
    • Current
    • Archives
  • Fontes/Indexadores
    • Indexers
    • Fontes de Divulgação
    • h5
    • Métricas
    • Estatísticas Fluxo Editorial
  • Announcements
Search
  • Portal de Periódicos UFGD
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives

Archives

  • Vol. 8 (2025)

    Publicação Contínua

     

  • .
    Vol. 7 No. 4 (2024)

    .

  • Vol. 7 No. 3 (2024)

    .

  • Vol. 7 No. 2 (2024)

  • Vol. 7 No. 1 (2024)

  • Vol. 6 No. 4 (2023)

  • Vol. 6 No. 3 (2023)

  • Vol. 6 No. 2 (2023)

  • Vol. 6 No. 1 (2023)

  • Vol. 5 No. 4 (2022)

  • Vol. 5 No. 3 (2022)

  • Vol. 5 No. 2 (2022)

  • Vol. 5 No. 1 (2022)

  • Vol. 4 No. 4 (2021)

  • Vol. 4 No. 3 (2021)

  • Vol. 4 No. 2 (2021)

  • Vol. 4 No. 1 (2021)

  • Vol. 3 No. 4 (2020)

  • Vol. 3 No. 3 (2020)

  • Vol. 3 No. 2 (2020)

  • Vol. 3 No. 1 (2020)

  • Vol. 2 No. 4 (2019)

  • Vol. 2 No. 3 (2019)

  • Vol. 2 No. 2 (2019)

  • Vol. 2 No. 1 (2019)

  • Vol. 1 No. 4 (2018)

  • Vol. 1 No. 3 (2018)

  • Vol. 1 No. 2 (2018)

  • Vol. 1 No. 1 (2018)

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

Keywords

Most read papers
  • Desarrollo histórico del concepto de volumen y su tratamiento en libros de texto colombianos
    873
  • A Argumentação como Recurso Didático para o Ensino da Matemática na Educação Básica
    578
  • Batalha Naval Matemática: um relato da aplicação de jogos matemáticos no Ensino Fundamental
    511
  • Numeración y cálculo en infantil y primaria:
    504
  • The Mathematics Teaching Itineraries Approach: Why? What for? And how to apply it in the classroom?
    485

Preserved in

Cariniana | Rede Brasileira de Serviços de Preservação Digital

Apoio

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Developed By

Open Journal Systems

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Revista Tangram, Dourados/MS, Brasil          e-ISSN: 2595-0967       Prefixo DOI: 10.30612/tangram

 

Universidade Federal da Grande Dourados (UFGD)
Programa Pós Graduação em Ensino de Ciências e Matemática PPGECMat/FACET
Faculdade de Ciências Exatas e Tecnológicas (FACET)
Faculdade de Educação (FAED)
Rodovia Dourados/Itahum, Km 12 - Unidade II | Caixa Postal: 364 | Cep: 79.804-970

 

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.