Most read articles by the same author(s)
- Paulo Gomes Lima, A REVISTA EDUCAÇÃO E FRONTEIRAS ON-LINE: NOTAS SOBRE SUA CONSOLIDAÇÃO , Educação e Fronteiras: Vol. 1 No. 2 (2011)
- Paulo Gomes Lima, A EDUCAÇÃO E OS ITINERÁRIOS DE SUA HISTÓRIA , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 4 (2012)
- Lilian Tatiane Candia de Oliveira, Paulo Gomes Lima, Citizenship, education and Brazilian reality: points for debate and courses of action , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 6 (2012)
- Paulo Gomes Lima, SOBRE O PRIMEIRO NÚMERO DA REVISTA EDUCAÇÃO E FRONTEIRAS ON-LINE , Educação e Fronteiras: Vol. 1 No. 1 (2011)
- Paulo Gomes Lima, REESTRUTURAÇÃO E EXPANSÃO DA UNIVERSIDADE FEDERAL DA GRANDE DOURADOS [UFGD] REUNI – UFGD , Educação e Fronteiras: Vol. 1 No. 1 (2011)
- Paulo Gomes Lima, A pesquisa sobre o currículo: olhares distintos sobre a realidade educacional , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 5 (2012)
- Paulo Gomes Lima, Educação, ciência e produção de conhecimentos , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 6 (2012)
Similar Articles
- Jacqueline da Silva Nunes, Patricia Santos de Oliveira, Josiane Fujisawa Filus de Freitas, Patricia Rossi-Andrion, Training possibilities in physical education in the inclusive perspective , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 2 - Corpo, Sociedade e Formação Humana
- Karina Pessoa de Queiroz, Ciclene Alves da Silva, State of knowledge , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Ramon Roseno Alves, Emerson Augusto de Medeiros, From the established curriculum to the experienced curriculum , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Mara Lucinéia Marques Correa Bueno, The management of the Border Intercultural Schools Program (PEIF) on the border of Brazil and Paraguay , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Patrícia Teixeira Moschen Lievore, Douglas Christian Ferrari de Melo, The school manager facing the challenges of the schooling of students with visual impairment , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Alexandre Paulo Loro, The participatory representation of the teacher in physical education manuals , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 2 - Corpo, Sociedade e Formação Humana
- Leila Sampaio da Silva, Margaréte May Berkenbrock- Rosito, Kiara Maia de Oliveira, Juliana Cavalcanti Candelária, Aesthetic Experience , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Ana Maria Sotero Pereira, Pedagogy of alternance and the curricularization of popular extension in initial teacher education , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Verônica Maria Bezerra Guimarães, Environmental Education and Nature's Rights , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Lizandro Poletto, Maria Edimaci Teixeira Barbosa Leite, Teacher training , Educação e Fronteiras: (2022), v. 12, n. esp. 1: Formação de professores e profissão docente no Brasil, Espanha e Portugal: Memórias, políticas e práticas docentes
You may also start an advanced similarity search for this article.