Most read articles by the same author(s)
- Miria Izabel Campos, Larissa Wayhs Trein Montiel, Dossier Editorial - Teacher Education for Children: History, Policies, Diversity and Culture , Educação e Fronteiras: Vol. 9 No. 27 (2019): Dossier “Teacher Training for Children: History, Policies, Diversity and Culture”
Similar Articles
- Isadora de Souza Nogueira, Edvonete Souza de Alencar, Rosemeire Messa de Souza Nogueira, The supervised internship in the training of the child education teacher , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Jacqueline da Silva Nunes, Patricia Santos de Oliveira, Josiane Fujisawa Filus de Freitas, Patricia Rossi-Andrion, Training possibilities in physical education in the inclusive perspective , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 2 - Corpo, Sociedade e Formação Humana
- Ramon Roseno Alves, Emerson Augusto de Medeiros, From the established curriculum to the experienced curriculum , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Leila Sampaio da Silva, Margaréte May Berkenbrock- Rosito, Kiara Maia de Oliveira, Juliana Cavalcanti Candelária, Aesthetic Experience , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Ana Maria Sotero Pereira, Pedagogy of alternance and the curricularization of popular extension in initial teacher education , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Patrícia Teixeira Moschen Lievore, Douglas Christian Ferrari de Melo, The school manager facing the challenges of the schooling of students with visual impairment , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Lizandro Poletto, Maria Edimaci Teixeira Barbosa Leite, Teacher training , Educação e Fronteiras: (2022), v. 12, n. esp. 1: Formação de professores e profissão docente no Brasil, Espanha e Portugal: Memórias, políticas e práticas docentes
- Ancelmo Rodrigues da Silva, Ana Paula Romão de Souza Ferreira, Participatory management in quilombo as schools , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Alice Miriam Happ Botler, Pollyanna Nunes de Oliveira, Conceptions of literacy in educational policy research , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
You may also start an advanced similarity search for this article.