Most read articles by the same author(s)
- Giselle Cristina Martins Real, Practice as a curriculum component: what does it mean in practice? , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 5 (2012)
- José da Silva Santos Junior, Giselle Cristina Martins Real, Does failure lead to dropout? Aspects of the academic trajectory in the Mathematics Degree course at a federal institution of Higher Education , Educação e Fronteiras: Vol. 10 No. 29 (2020): Dossiê “Acesso, Permanência e Evasão na Educação Superior”
- Giselle Cristina Martins Real, Carina Elisabeth Maciel, Editorial , Educação e Fronteiras: Vol. 6 No. 16 (2016)
- Giselle Cristina Martins Real, EDITORIAL - DOSSIÊ POLÍTICA, GESTÃO E FORMAÇÃO DOCENTE: PARTICULARIDADES NO CONTEXTO NACIONAL E INTERNACIONAL , Educação e Fronteiras: Vol. 4 No. 10 (2014)
Similar Articles
- Silvio Duarte Domingos, Edna Maria Querido de Oliveira Chamon, The Social Representations of pedagogical innovation in teacher training , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Geraldo Sabino Ricardo Filho, Noely Costa Dias Garcia, The presence of the lay teacher in the state of São Paulo , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Publicação Contínua
- Camila Ferreira da Silva, Review , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Jacqueline da Silva Nunes, Meire Aparecida Lóde Nunes, Body, human education and society in the context of brazilian graduate studies , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 2 - Corpo, Sociedade e Formação Humana
- Celi Corrêa Neres, Maria José de Jesus Alves Cordeiro, Weavings of inclusion policies at the State University of Mato Grosso do Sul , Educação e Fronteiras: (2022), v. 12, esp. 2: Dez anos de implantação da Lei 12.711/2012
- Alessandra Cristina Furtado, Betânia de Oliveira Laterza Ribeiro, Maria Zeneide Carneiro Magalhães de Almeida, Mercedes Blanchard, Teacher education and the teaching profession in Brazil, Spain, and Portugal , Educação e Fronteiras: (2022), v. 12, n. esp. 1: Formação de professores e profissão docente no Brasil, Espanha e Portugal: Memórias, políticas e práticas docentes
- Evanildo Moraes Estumano, José Bittencourt da Silva, Lourdes de Fátima Gonçalves Furtado, Traditions of knowledge , Educação e Fronteiras: (2022), v. 12, Publicação Contínua
You may also start an advanced similarity search for this article.