Most read articles by the same author(s)
- Giselle Cristina Martins Real, Practice as a curriculum component: what does it mean in practice? , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 5 (2012)
- José da Silva Santos Junior, Giselle Cristina Martins Real, Does failure lead to dropout? Aspects of the academic trajectory in the Mathematics Degree course at a federal institution of Higher Education , Educação e Fronteiras: Vol. 10 No. 29 (2020): Dossiê “Acesso, Permanência e Evasão na Educação Superior”
- Giselle Cristina Martins Real, Carina Elisabeth Maciel, Editorial , Educação e Fronteiras: Vol. 6 No. 16 (2016)
- Giselle Cristina Martins Real, EDITORIAL - DOSSIÊ POLÍTICA, GESTÃO E FORMAÇÃO DOCENTE: PARTICULARIDADES NO CONTEXTO NACIONAL E INTERNACIONAL , Educação e Fronteiras: Vol. 4 No. 10 (2014)
Similar Articles
- Ramon Roseno Alves, Emerson Augusto de Medeiros, From the established curriculum to the experienced curriculum , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Mara Lucinéia Marques Correa Bueno, The management of the Border Intercultural Schools Program (PEIF) on the border of Brazil and Paraguay , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Karina Pessoa de Queiroz, Ciclene Alves da Silva, State of knowledge , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Patrícia Teixeira Moschen Lievore, Douglas Christian Ferrari de Melo, The school manager facing the challenges of the schooling of students with visual impairment , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Ana Maria Sotero Pereira, Pedagogy of alternance and the curricularization of popular extension in initial teacher education , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Lizandro Poletto, Maria Edimaci Teixeira Barbosa Leite, Teacher training , Educação e Fronteiras: (2022), v. 12, n. esp. 1: Formação de professores e profissão docente no Brasil, Espanha e Portugal: Memórias, políticas e práticas docentes
- Adriana de Fátima Vilela Biscaro, Maria Alice de Miranda Aranda, The scientific production in Brazil concerning the contributions of Pibid to its graduated students , Educação e Fronteiras: (2022), v. 12, Publicação Contínua
- Ancelmo Rodrigues da Silva, Ana Paula Romão de Souza Ferreira, Participatory management in quilombo as schools , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Fernanda Barros, General aspects of secondary education in Goiás 1925-1930 , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Publicação Contínua
- Tainã Aparecida Teixeira da Silva, Tony Honorato, Carolina Martin, The Mobral (Brazilian Literacy Movement) in the municipality of Londrina (1970–1983) , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
You may also start an advanced similarity search for this article.