Most read articles by the same author(s)
- Paulo Gomes Lima, A REVISTA EDUCAÇÃO E FRONTEIRAS ON-LINE: NOTAS SOBRE SUA CONSOLIDAÇÃO , Educação e Fronteiras: Vol. 1 No. 2 (2011)
- Paulo Gomes Lima, A EDUCAÇÃO E OS ITINERÁRIOS DE SUA HISTÓRIA , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 4 (2012)
- Lilian Tatiane Candia de Oliveira, Paulo Gomes Lima, Citizenship, education and Brazilian reality: points for debate and courses of action , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 6 (2012)
- Paulo Gomes Lima, SOBRE O PRIMEIRO NÚMERO DA REVISTA EDUCAÇÃO E FRONTEIRAS ON-LINE , Educação e Fronteiras: Vol. 1 No. 1 (2011)
- Paulo Gomes Lima, REESTRUTURAÇÃO E EXPANSÃO DA UNIVERSIDADE FEDERAL DA GRANDE DOURADOS [UFGD] REUNI – UFGD , Educação e Fronteiras: Vol. 1 No. 1 (2011)
- Paulo Gomes Lima, A pesquisa sobre o currículo: olhares distintos sobre a realidade educacional , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 5 (2012)
- Paulo Gomes Lima, Educação, ciência e produção de conhecimentos , Educação e Fronteiras: Vol. 2 No. 6 (2012)
Similar Articles
- Adriana de Fátima Vilela Biscaro, Maria Alice de Miranda Aranda, The scientific production in Brazil concerning the contributions of Pibid to its graduated students , Educação e Fronteiras: (2022), v. 12, Publicação Contínua
- Ancelmo Rodrigues da Silva, Ana Paula Romão de Souza Ferreira, Participatory management in quilombo as schools , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Iágrici Maria de Lima Maranhão, Luciana Rosa Marques, The new public management and education in Pernambuco , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Especial 1 - Políticas Educativas, Gestão e Participação: diálogos e ações
- Fernanda Barros, General aspects of secondary education in Goiás 1925-1930 , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Publicação Contínua
- Tainã Aparecida Teixeira da Silva, Tony Honorato, Carolina Martin, The Mobral (Brazilian Literacy Movement) in the municipality of Londrina (1970–1983) , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Paulo Eduardo Silva Galvão, Celeida Maria Costa Souza e Silva, The school notebook as a source of research in special education , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Publicação Contínua
- Natália Cristina Pupin Santos, Luciene Regina Paulino Tognetta, Where do we want to go? , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Gabriela da Silva Sacchelli, Analete Regina Schelbauer, Rural Primary Education in the City of Apucarana-Paraná (1940-1990) , Educação e Fronteiras: (2022), v. 12, Publicação Contínua
- Heber Ceribelli, Francislê Neri de Souza, Helena Brandão Viana, Roberta Rodrigues de Oliveira Guimarães, Digital skills in basic education , Educação e Fronteiras: (2023), v. 13, Publicação Contínua
- Gabriel Monteiro de Souza, Raquel Discini de Campos, The universe of women in the magazine A Vida Moderna (São Paulo - 1907-1926) , Educação e Fronteiras: (2021) v. 11, Publicação Contínua
You may also start an advanced similarity search for this article.