Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
TANGRAM - Revista de Educação Matemática
Início
Current
Archives
Template
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Portal de Periódicos UFGD
Register
Login
Home
/
Search
Search
Search articles for
Advanced filters
Published After
Year
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Month
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
Day
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Published Before
Year
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Month
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
Day
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
By Author
Search
Search Results
Found one item.
O uso de histórias em quadrinhos para o ensino de Educação Financeira no ciclo de alfabetização
Nilton José Neves Cordeiro, Madeline Gurgel Barreto Maia, Carina Brunehilde Pinto Silva
03-20
2019-01-13
DOI:
https://doi.org/10.30612/tangram.v2i1.8668
1 - 1 of 1 items
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Most read papers
Estatísticas e probabilidade no ensino pré-primário e primário: dez manipuladores essenciais para desenvolver o sentido estocástico
687
Desarrollo histórico del concepto de volumen y su tratamiento en libros de texto colombianos
658
Batalha Naval Matemática: um relato da aplicação de jogos matemáticos no Ensino Fundamental
376
O uso de histórias em quadrinhos para o ensino de Educação Financeira no ciclo de alfabetização
304
The Mathematics Teaching Itineraries Approach: Why? What for? And how to apply it in the classroom?
292
Preserved in: